اسلایدر

خیلی تنها هستم








کلبه تنهایی

 

دلتنگی ها تو بردار              به روی قلبم بزار


تکیه بده به شونم              تو این مسیر دشوار


اگه منو نمی خوای             حرف دلم رو گوش کن


فقط برای یک بار                 بعدش خدانگهدار


تنهای خیلی سخته             وقتی چشام به راهه


وقتی که شب سیاهه           وقتی که بدون ماهه

تنهای خیلی تلخه



نظرات شما عزیزان:

رونیا
ساعت13:56---14 دی 1393
غـَم قریـب ِ نبودنت ،
مرا غریب ترین آدم دنیا کرد


ابجی
ساعت2:01---27 مرداد 1391
رسم زندگی همین هس یه روز کسی رو دوست داری روز بعد تنهایی. به همین سادگی او رفته و همه چیز تموم شده مثل یه مهمونی که به اخر رسیده تو به حال خودت رها میکنه چرا غمگینی؟ رسم زندگی همینه....سلام دمت گرم جالب بود میخوامت تا اخر

ابجی
ساعت2:00---27 مرداد 1391
رسم زندگی همین هس یه روز کسی رو دوست داری روز بعد تنهایی. به همین سادگی او رفته و همه چیز تموم شده مثل یه مهمونی که به اخر رسیده تو به حال خودت رها میکنه چرا غمگینی؟ رسم زندگی همینه....سلام دمت گرم جالب بود میخوامت تا اخر

m
ساعت10:02---1 ارديبهشت 1391
بدون رو در واسی میگم این شعرت خیلی با حال من جور در می یاد امید وارم پرو نشده با شی در زم یک کلمه یادت رفته ها دیروز رفتم گرفتم

m
ساعت20:23---31 فروردين 1391
از ماست که بر ماست امید وارمmمن نباشم

پریسا
ساعت14:39---26 فروردين 1391
سلام امیرآقا..وبت خیلی جالبه برام...منو لینک میکنی با اسم عشق من و تو؟؟؟؟؟؟؟؟؟..ممنون میشم...من لینکت کردم

parsa
ساعت1:15---21 فروردين 1391
سلام دوست عزیز...

ممنونم از اینکه اومدی و نوشته هام رو خوندی...

وب زیبایی داری و با احساس نوشته های قشنگی هم توی وبت قرار میدی

من لینکت میکنم تو هم منو با اسم سکوت دل لینک کن

تشکر از حضورت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:,ساعت 15:52 توسط امیر علی |




مطالب پيشين
» <-PostTitle->
Design By : dashtchat.ir